۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

خود ارضایی ؟! این دیگه چه كاریست ؟!


استشهاد ؟! این دیگه چه كاریست ؟!

بخش نخست

هیچ این رو میدونستید انسان تنها حیوانی است كه اینكار رو میكنه ؟! جالبه، نَه ــ امّا براستی چرا . . . ؟!

بنظر می رسد مردم براحتی و با رغبت در باره یكی از عادات ذاتی، Adaptive، بشر؛ صرفنظر از قوم و نژاد و كیش و آئین او، به صحبت نمی نشینند. این در حالی است كه مطالعات و آمار نشان می دهند تا 95 درصد از مردان و بیش از 90 درصد زنان بطور مرتّب به امر «خود-ارضائی جنسی» می پردازند ولی بسیار عجیب است كه حتی در جوامع پیشرفته غربی و حتی بعد از انقلاب جنسی دهه 60 میلادی، هنوز هم این امر مخصوصاً برای زنان یك عمل ننگین و شرم آور قلمداد میشود. «زیگموند فروید» روانكاو آلمانی نیز معتقد بود بازی زنان با كِچُل، Clitoris، خویش یك عمل ماقبل بلوغ جنسی و ابلهانه است و محلِّ وقوع طبیعی و بالغانه سكس صرفاً بابهشت، Vagina، است.

حالا یك سؤال دیگر؛ چرا در میان همه فرهنگها برای استمناءِ مردان انواع و اقسام تابوها، كه خود بهتر میدانید، به وفور یافت میشوند امّا نه به آن شدّت در مورد استشهاد زنان. . . ؟!

اجازه بدهید در ابتدا به تعریف استشهاد بپردازیم؛

«تحریك سكس ابزار بمنظور خود-ارضائی جنسی تا رسیدن به رضاء، Orgasm، را استشهاد می نامند.». واژه”Masturbation“ ریشه لاتین دارد و جالب است بدانید كه از مصدری بمعنای ”خود-آلودگی“ مشتق شده است !!! دیگر خود بخوانید حدیث مفصّل ز این مجمل . . . !

در ایران، كه بنظر من و نیما راشدان در حال عبور از یك تحوّل و یا بهتر بگویم انقلاب «سكسی - فرهنگی» است؛ بعید می دانم كسی درباره خود ارضائی جنسی مطالبی اعمّ از افسانه ای یا علمی بگوشش نرسیده و یا در كتب و مثلاً اینترنت نخوانده باشد. ولی مشكل واقعی در اینجاست كه آیا زنان و مخصوصاً دختران ایرانی اینكار را با لذّت و اعتماد بنفس انجام می دهند و یا نه بعد از پایان لذت آن، ناگهان احساس شرم، گناه و تنهائی آنها را بشدّت فرا گرفته و از خود و عملشان منزجر می شوند؟! آیا آن را عملی شیطانی و كثیف می پندارند؟ آیا معتقدند كه خود ارضائی عوارض خطرناكی چون نازائی، كوری، صرع، رویش مو در كف دستان و یا حتی مرگ را بدنبال دارد؟!

اگر چنین است پس چرا ما زنان آنهم مكرراً به سراغ اینكار همچون یك «عادت» می رویم؟ شاید هم هر سال به هنگام سال تحویل با خود و وجدان خویش عهد می بندیم كه این عادت زشت را بزودی ترك خواهیم كرد.

متاسفانه با وجود تمام كشفیّات علمی و ثبت فواید استشهاد، هنوز جامعه، منافقانه!، آن را عملی ننگین قلمداد نموده و گناه می شمارد كه البته بقول «سعید» ریشه در فهم انسان از جهان و طبیعت خودش دارد. و رد پای آن، ریشه، را بسادگی میتوان در میمهای فرهنگمان اعمّ از اعتقادات مذهبی، سنّتهای گرد و خاك گرفته، عُرف و بطور كلی جوامع در حال رشد، منجمله ایران، مشاهده نمود. ولی جالب است كه در جوامع پیشرفته هم استشهاد مرد مقبولتر و قابل درك تر و عادیتر از خود- ارضائی جنسی توسط زن است. تو گوئی زنان سائق جنسی ندارند و یا باید ادای راهبه ها را از خود درآورند. . . !!!

حرام شمردن، خیالبافی و اسطوره سازی در مورد استشهاد بیشمار است كه در زیر صرفاً به چند نمونه آن اشاره می كنم:

● استشهاد نشانه ضعف یك فرد است،
● باعث از بین بردن لذت واقعی در آمیزش دو نفره مرد و زن می شود،
● فقط! مخصوص افراد تنها، زشت، غمگین و ناامید است،
● باعث نازائی، كوری، صرع و حتی مرگ نیز می گردد،

این امر مسلّم شده است كه هیچ یك از اظهارات بالا درست نیستند . . . !

بگذارید با یكدیگر خاطراتی مشترك را مرور كنیم؛ حتما در كودكی سعی در كشف وشناسائی بدن خود كرده اید تا بدانید كه مثلا از كجا شروع و به كجا ختم می شوید و مطمئنا از این كار هم لذت برده اید. چنین جستجو گریها و كنجكاویهایی كاملاً طبیعی كه با ملامست اینجا و آنجای بدنمان معمولا به خود-ارضائی جنسی منجر می شده است. اما بسیاری از ماها و شاید به جرات بشود گفت كه همگی از این كار منع شده ایم و شاید كتك مفصّلی هم نوش جان كرده ایم. بنابراین، از همان آغاز كودكی والدینمان ما را از این كار بازداشته اند و همگی حرفهای گیج كننده و مزخرف زیادی راجع به سكس-ابزارمان از آنها شنیده و آموخته ایم؛ كه فقط به فقط واجد یك پیام بوده اند و بس: ”آن منطقه خاص ممنوع الملاقات است.“

منتهای مراتب و برغم تمام این نواهی اجباری و حتی موانع؛ كودكان از انجام این عمل دست بر نمی دارند. ولی این زور گفتنها و اعمال محدودیّتها تبعات بس مضرّ و گاه غیر قابل علاجی برای نو جوانان در پی دارد كه باعث اختلال در روابط جنسی آنها در دوران بلوغ و پس از آن میشود. مثلاً پسران در خفا آنهم با عجله و سرعت هر چه بیشتر به مالش چل خود می پردازند كه بعدها باعث مشكلاتی نظیر انزال زودرس، Premature Ejaculation، می شود و دختران نیز هیچگاه نمی پذیرند كه ممكن است محتاج به خود-ارضائی خود باشند و این كار را یك عمل طبیعی قلمداد نمی كنند، چه برسد كه به استشهاد دركنار دوست و یا همسر خود بپردازند، و همه این تصورات غیر واقعی بر روح و ذهن انسان اثرات منفی و مخرّبی بر جای می گذارد.

واقعیت استشهاد

استشهاد نه تنها بی خطر و بلكه در عمل مفید است. این كار بسیار لذت بخش و آرام كننده است و می تواند در حلِّ مشكلات لاینحل زناشوئی و یا هر گونه اشكال جنسی دیگر مشكل گشا باشد. به نظر من رمز موفقیت هر رابطه، در خود شناسی و خود یابی طرفین نهفته است و ایراد ما شاید این باشد كه از شریك خود توقّع داریم ما را كشف كند قبل از اینكه خود در این راه قدمی واقعاً برداشته باشیم. استشهاد اصلاً یكنوع خودشناسی فعّال بدنی است ــ بهترین و سالمترین وسیله برای احساس و درك بهینه ظرافتها و خواسته های بدن و ذهنمان در حین آمیزش. اگر ما زنان ندانیم كه چگونه، كی و با كدام حركت به اوج لذت خود، رضاء، می رسیم؛ آنگاه چطور می توانیم از شریكمان توقع داشته باشیم كه ما را دریابد و با تحریك مناسب اندامهای مختلف بدن ما شهوتمان را تبعاً ارضاء كند؟! هیچ كس با دانش به این مساله، كه بدنش در برابر تحریكات جنسی چگونه پاسخ می دهد، پا به دنیا نمی گذارد و این بنوعی مسؤولیّت خود ما دختران و زنان است كه با روش «تجربه و خطا» حسّاسیتهای خویش را نسبت به ماساژ، مالش، لرزش، لیسش، بوسش و فشار كشف و ضبط كنیم. در ضمن از آنجائی كه هر فرد با دیگری متفاوت است، تنها راه باقیمانده برای شناخت بدن شریكمان و چگونگی لذت دادن به آن، یادگیری از خود اوست. پس طرفین یا طرفها موظّف به شناخت خود هستند تا بتوانند یارشان را در آمیزش و همآغوشی با یكدیگر یاری دهند.

من دوباره باید تاكید كنم كه استشهاد فقط مخصوص افراد تنها نیست و بسیار طبیعی است كه دختران و زنان درگیر در یك رابطه سالم و شاد، گهگاه این احساس را بكنند كه قصد خود-ارضائی دارند. بسیاری از زوجین از این كار سر باز می زنند چون آن را خیانت به یار خود میدانند و دچار عذاب وجدان می شوند. و چون استشهاد یك امر غیر عادی تلقی می شود، در صورت كشف خود-ارضائی توسط شریك، او خود را به عدم كفایت در هنر عشقبازی محكوم می كند و می پندارد ــ این اوست كه قادر به لذت دهی به یار نیست و سر خورده می شود. در صورتیكه بسیاری از دیدن شریكشان در وضعیت استشهاد به وجد آمده، او را می ستایند و اتّفاقاً بیشتر تحریك هم می شوند، چون به واقعیت استشهاد آگاهی دارند.

در اینجا، من با نقل گزارش كشف شگفت انگیزی از كتاب ،Clithoral Truth، نوشته «ربكا چالكر»، كه اولین بار در مجلّه انجمن متخصصان زنان و زایمان آمریكا در سپتامبر سال 1996 انتشار یافت، شرح خود-ارضائی یك «جنین، Fetus» در هفته سی و دوم حیات خود در بطن مادرش، از شما می خواهم كه در مورد استشهاد تجدید نظر كنید و از خود و دیگرانی كه به این امر می پردارند بیزار نباشید:

«ما اخیرا به مشاهده یك جنین دختر، در هفته 32 حاملگی نشستیم كه با انگشتان دست راست خود به لمس یالان،Vulva، خود مشغول بود. در ابتدا این حركات مالشی در منطقه كِچُل متمركز بود. بعد از 30 تا 40 ثانیه قطع شد و دوباره بعد از چند ثانیه آغاز گردید. این حركات یعنی مالش ملایم تكرار شد و با حركات كوتاه و ناگهانی منطقه لگن و پاها خاتمه یافت. بعد از یك استراحت دیگر، جنین به فعالیت خود با منقبض كردن ماهیچه های پا، شكم و كچل ادامه داد و در آخر آرام شد و به استراحت پرداخت. ما (چندین دكتر و مادر بچّه) به مشاهده این رفتار به مدت 20 دقیقه نشسته بودیم.»

استشهاد و فواید آن
بخش دوم

وودی آلن می گوید: « استشهاد را نكوهش و خودت را از آن محروم نكن چون این كار آمیزش با كسی است كه واقعا دوستش دارم.»

استشهاد یك عمل خصوصی و خودشناسانه آنهم از نوع باز-خورندی، فیدبك، است و كیف و كمِّ انجام آن در زنان و مردان متفاوت است. البتّه محدودیّتهای خاصّ خود را نیز دارد، مثلاً استفاده از زبانتان برای تحریك اندامهای جنسی خود و یا حتی انگشتانتان. شما خیلی ساده با تمركز بر روی حساس ترین نقطه بدن خود كه همان كِچُل شما باشد و لمس و نوازش آن می توانید به رضاء برسید ضمن آنكه وقت زیادی هم از شما نمی گیرد. قصد من از نوشتن این مطلب تشویق شما به انجام این كار است؛ چرا كه می خواهم شما را با بدن خودتان آشتی بدهم. هر چند كه آمیزش با فرد یا افراد دلخواهمان البتّه كه لذّت خاصّ خود را دارد و به كلی تجربه دیگریست. اگر نه، این حق گرفته شده ازمن و شما همچنان دور از دسترس و قفل شده در اذهان پریشان ما باقی خواهد ماند و شاهد عواقب آن هستیم و خواهیم بود.

بنابر این برای اینكه از استشهاد خود حد اكثر لذت و استفاده را ببرید قبل از هر چیز باید:

با حسّاسیتها و نقاط تحریك آمیز بدن خود بیشتر آشنا شوید،
با لمس سكس-ابزار، آن را بهتر بشناسید،
ذهنتان پذیرای این عمل باشد تا از قدرت تخیل آن برای رویا بافی و هوس بازی استفاده ببرید،

آشنائی با بدن از طریق لمس

مراحل مختلف ارضاء؛ تهییج، لذت ممتد، رضاء و برگشت، می تواند بسیار سریع اتفاق بیافتد و یا اینكه بسیار متفاوت باشد و آن در صورتیست كه آگاهی ما از ظرفیتهای لذّت بدنمان تكمیل شود تا ما بتوانیم از آنها به درستی استفاده كنیم. در آن صورت است كه خود-ارضائی ما شدیدتر، طولانیتر، لذّتبخشتر و تبعاً هر بار متفاوت و جالب خواهد بود.
استشهاد می تواند بسیار خوشایندتر باشد اگر شما بدنتان را با شور و هیجانات مختلف و متفاوت آشنا كنید. برای این كار باید به بدنتان دست بمالید و انواع مختلف لمس و واكنشهایی آن را، در همه نقاط آن، نسبت به هر یك از تحركات زیر بسنجید و حس كنید:

نوازش،
مالیدن،
فشردن،
خاراندن بسیار ملایم،
لرزاندن، (مثلاُ با استفاده از لرزاننده، Vibrator)،
نیشگون گرفتن،
برای جالب و متفاوت كردن هر استشهاد نسبت به دیگری می توانید بدنتان را با دستان آغشته به كِرمهای مایع و یا روغنهای ماساژ لمس كنید و یا از پر و روسری های ابریشم برای مهییج تر كردن این تجربه بهره ببرید.

لمس سكس-ابزار

قبلاً هم در مقالات گذشته به ترس و خجالت بی مورد ما زنان از نگاه كردن به سكس-ابزارمان اشاره كرده بودم. بد آموزیهای دوران كودكی، ما را از این امر باز می دارد و شاید برای بسیاری حتی فكر كردن به این مطلب هم سخت باشد. پس بیائید برای آمادگی ذهنی بهتر و بیشتر به تمرین زیر بپردازیم تا آرامش فكری لازم را در خود كم كم ایجاد كنیم. این آرامش به شما این امكان را می دهد كه انواع مختلف لمس و هیجانات بوجود آمده ناشی از آنها را در نقاط مختلف سكس-ابزارتان جستجو كنید. . .!

تمرین:
آماده شدن

حدااقل 45 دقیقه از وقتتان را كنار بگذارید (عجله نكنید!)،
تلفن را قطع و در را قفل كنید و مطمئن شوید كه كسی مزاحمتان نمی شود،
آینه كوچكی در اختیار داشته باشید،
مطمئن شوید كه اتاق فضای گرم و مطبوعی دارد.
مدّتی را صرف نوازش و مالیدن بدن خود كنید. كم كم میتوانید به ناحیه شكم، باسن و رانهایتان، به هر صورتی كه برایتان لذت بخش تر است، دست بمالید. به آرامی به طرف زین عشق حركت كنید و آن ناحیه را ماشاژ دهید. حسِّ پدید آمده از لمس این منطقه را كشف كنید، بسیاری از زنان از حساسیت زیادی در این منطقه برخوردارند.

اگر تهیییج شده اید و احساس آمادگی می كنید، می نوانید لمس قسمتهای بیرونی سكس-ابزارتان را آغاز كنید. هیچ عجله ای در كار نیست! به آرامی از لمس و نوازش قسمتهای بیرونی به لایه های داخلی تر بپردازید. اطراف جسم لوبیائی كچل خود را دایره وار با انگشت میانیتان لمس كنید. با قرار دادن لبهای ملبان و كلبان در میان دو انگشت نشان و سبّابه خود تمام محیط ایندو را به آرامی و به كرّات ماساژ بدهید. اگر بدن شما انعطاف لازم را در اختیارتان قرار میدهد با فرو بردن تدریجی انگشت میانی در بابهشت خود و با گردش آن با ظرافت و به حالتی دورانی سعی كنید تا عضله بابهشت را تمرین بدهید. در باره نتایج مفید اینكار بعداً با شما صحبت خواهم كرد. فراموش نكنیم كه هدف این تمرین، یادگیری «خود را دوست داشتن» است. بنابراین پاهایتان را باز كنید و با آینه به سكس-ابزارتان در همانحال نگاه كنید. مَلَبان خودتان را در هنگام تهییج تماشا كنید. تغییرات رنگ و دمائی آن را بسنجید. در ضمن، همین تغییرات را در كلبان خود نیز جستجو كرده و این دو را با هم مقایسه كنید.

بیاد داشته باشید ــ چون ظاهر سكس-ابزار هر زن با زن دیگر متفاوت است. اندازه، شكل و شمایل و رنگ ملبان و كلبان بسیار متنوع است و جالب است كه حتی در یك فرد هم ممكن است طرفی با طرف دیگر یك شكل و متقارن نباشد. هیچ “استاندارد طبیعی“ نمیشود برای شكل، اندازه و رنگ سكس-ابزار تراشید. و درست مانند اثر انگشت، سكس-ابزار هر زنی یك مورد منحصر بفرد و یكتا است.

همچنان كه خود را مشاهده می كنید، با حركات ملایم و تدریجی سكس-ابزارتان را لمس و نوازش كنید و دریابید كه با كدام حركت، در كدام جهت، با چه فشار و با كدامین خیال یا فانتازی در ذهنتان بیشتر تهییج می شوید و حسّاسیّتهای قسمتهای مختلف به چه ترتیب است.

دوباره یادآوری می كنم كه این تمرین را فقط به بمنظور خود-ارضائیتان، استشهاد، انجام ندهید ــ هر چند كه این اتفاق نیز می افتد ــ بلكه در همانحال سعی كنید به بدن و روابط آن با ذهن و ادراكاتش نیز وقوف كامل یابید. هر بار با نگاهی دیگر و باذهنیّتی متفاوت به زیباترین و سری ترین اندام بدنتان كه سالها برای شما همچون یك راز نگفته ناشناخته مانده، نظر كنید. قرار بعدی ما باشد تا بعد از انجام تمرین. در ضمن می توانید از تجربیات خودتان، اگر مایل بودید، برایم بنویسید.


استشهاد و فواید آن
بخش سوم

نیاز انسان به امنیت، محبّت و نوازش از جانب همنوعش، بسیار ژرفتر و حادتر از احتیاج او به غذاست و ضرورت آن برای بقاء و پایداری انسان شاید كه بر ما پوشیده باشد، ولی امری غیر قابل انكار است. در چندین دهه گذشته تحقیقات وسیعی در این زمینه به انجام رسیده است و این جستجوگریها به روشنی نشان داده كه عدم برخورداری كافی از «آمیزش»، «لمس» و «نوازش»، Somatosensory Stimulation، نتایج وخیمی چون؛ عصبیّت كور، خشم خارج از حد، افسردگی، شیوع استفاده از مواد مخدر، عدم توانائی جسمی و روحی برای والد شدن و مراقبت از كودك، عدم توانائی و مهارت كافی برای درگیری در یك رابطه سالم عاطفی، عقب ماندن و عدم قدرت شكوفائی در جامعه، فرزند كشی و یا حتی مرگ را بدنبال دارد ( فكر نمی كنید این مشكلات كمی به گوش ما ایرانیان بیش از حد آشنا می آ ید؟! ). مللی كه از محرومیت شدید نیازهای جنسی در رنجند، بخصوص جوامعی كه نیازهای جنسی زنان را به شدت سركوب میكنند، رنگ صلح و صفا و آرامش را سالهاست كه به خود ندیده اند و نخواهند دید. با این مقدّمه بحثم را راجع به استشهاد و طرق صحیح انجام آن، ادامه می دهم.

نوازش و ماساژ

قبل از هر چیز باید بدانیم كه «نوازش» چیست؟! نوازش را می توان كلاً یك تماس صمیمانه جسمانی دانست، ولی در عمل ممكن است شكلهای متفاوتی به خود بگیرد؛ نوازش لفظی، بصری و جسمی و اصطلاحاً هر نوع حركتی كه در عمل «شناخت حضور دیگری و یا خود» را تائید می كند.

متاسفانه، سالها انسانها بر این باور بوده اند كه «پوست» تنها پوششی است برای بدن و كاری جز حفظ و اتصال دیگر اعضاء بدن به یكدیگر ندارد!

امروزه می دانیم كه بزرگترین و عریض و طویل ترین عضو بدن ما پوستمان است. و بسیار جالب و مهم است كه بدانید، پوست از همان لایه جنینی مشتق می شود كه مغز و بصل النخاع! پس طبعاً از همان حساسیتها، ظرافتها و ظرفیتهای عصبی هم بر خوردار است و این دو عضو؛ مغز و پوست،‌ با همبستگی شدیدی در هم تنیده شده اند. ما از این واقعیّات، و نه تئوریها، یا بی اطلاعیم ویا اینكه به سادگی و با بی تفاوتی از آنان عبور می كنیم و نمی خواهیم درك كنیم كه یك حركت ساده، چون لمس یك دست، چه مشكلاتی را می تواند از سر راه ما بر دارد و حتی انسانی را از مرگ برهاند.

حتماً از من می پرسید كه این مسائل چه ربطی به خود-ارضائی و استشهاد دارد؟! و من در جوابتان از شما این سؤال را می كنم كه مگر استشهاد چیزی بجز ماساژ و نوازش خودتان، پوستتان، سینه،و شكم و سكس ابزارتان و «شناخت حضور خودتان» است؟!

سطح بدن شما بسیار تحریك-پذیر است ولی حساسیت آن از نقطه ای به نقطه دیگر و از فردی به فرد دیگر می تواند بسیار متفاوت باشد. امیدوارم كه استشهاد و فواید آن را مطالعه كرده و تمرین پیشنهاد شده را هم به مرحله اجرا گذاشته باشید، پس حتما در حال كشف نقاط حساس بدن خود هستید. در هنگام ماساژ دادن بدن خود از فرق سر تا نوك پا متوجه می شوید كه چگونه لمس و نوازش این نقاط حساس، انرژی نهفته درونی را آزاد و باعث لذت و آسایش خیال می شود. متأسفانه مردان بر این باور اشتباه و مضررند كه لذت دادن و یا گرفتن، فقط با لمس سكس ابزار امكان پذیر است. بسیاری از زنان با تمرین و پرورش حساسیتهای این مناطق قادر به رسیدن اوج لذت جنسی خود هستند، بدون اینكه حتی سكس ابزارشان را لمس كنند. ( پیشنهاد می كنم كه حتما نوشته سعید؛ «تفاوتهای مردان و زنان» را در بخشهای مختلف آن مطالعه كنید.)

پس اجازه دهید كه كمی حواستان را از سكس ابزار برای مدت كوتاهی پرت كنم و اشاره ای فهرست وار به نقاط حساس بدن زن داشته باشم تا بدین ترتیب بر اهمیت كشف، لمس، نوازش و ماساژ این «جزایر لذت» تأكید لازم را كرده باشم:

لب و دهان؛ كه بسیار حساس به لمس، نوازش، بوسیدن و لیسش می باشد،
منطقه بین ناف و موهای سكس ابزار؛ لمس این قسمت بسیار آرام بخش است،
سینه ها؛ لمس سینه ها با حركات دورانی، شهوت آ‌فرین و باعث لذت فراوان می شود،
نوك سینه؛‌ نوازش و ماساژ نوك سینه ها، تحریك جنسی را ازدیاد می بخشد،
قسمت داخلی ران؛ ماساژ این ناحیه به حركت انرژی جنسی در سرتاسر بدن كمك می كند،
بالشتك شست پا؛‌ تحریك آن موجب تحریك واكنشهای جنسی می شود،
پشت زانو؛‌ حساسیت فوق العاده ای به نوازش و لمس ملایم نشان می دهد،
كشاله ران؛ این قسمت كه در مجاورت سكس ابزار قرار گرفته نواحی شهوتزایی هستند،
پشت گردن؛ نوازش و بوسیدن پشت گردن احساس شهوانی شدیدی را در زنان بیدار می كند،
باسن؛ ماساژ و لمس باسن با حركات محكم و قدرتمند بسیار تحریك انگیز است،
لاله گوش؛ تحریكات بدنی را خیلی سریع به مغز انتقال می دهد و نوازش آن نیز لذت بخش است.

راه و روش استشهاد

در واقع نمی شود راه و روشی خاص و فرموله شده را برای خود-ارضائی آفرید و فقط به آنان اتكاء كرد. در واقع محدودیتی در این زمینه نمی شود تصور نمود و هر كس بر اساس شناخت از خود و بدن خود و یك ذهنیت خلاق و رعایات نكات بهداشتی،‌ می تواند هر روز روشی جدید را كشف كند!

برای آشنائی بیشتر با امكانات نامحدود لمس و جلوگیری از صدمه زدن به بدن، من فقط به ذكر چند روش كلاسیك و پایه ای بسنده می كنم:

تحریك و لمس مستقیم كچل،
تحریك كچل و بابهشت با استفاده از انگشت و یا شیئ خارجی،
استشهاد با تحریك، لمس و یا ماساژ بابهشت ( با انگشت و یا دخول جسم خارجی،
تحریك كچل و یالان به تنهایی،
ماساژ و تحریك كچل با آب،
تحریك كچل و مكون،

تحریك كچل

تحقیقاتی كه توسط محققین و آ‏میزش شناسان انجام گرفته، نشان می دهد كه وقتی زنان به تحریك و لمس كچل خود می پردازند، در %95 از مواقع از یك ارضاء شدید لذت میبرند. ولی وقتی یك مرد قصد لذت دهی به یك زن را دارد، فقط در %44 از مواقع موفق به رساندن زن به اوج لذت از طریق لمس و ماساژ كچل می شوند.

اكثر مردان نمی دانند كه چگونه باید كچل را لمس كنند. آنان یا خیلی محكم، یا خیلی بی ملاحظه و یا با فشار بسیار شدید و ریتم نامناسب كچل را سِحْر كرده و بلكه آزار می دهند و بدتر اینكه زنان نیز از این بی هنری تیپیك مردانه ابراز نارضایتی نكرده و براحتی چشم پوشی می كنند. لذت جنسی حق زن است.

چگونگی لمس كچل با استفاده از یك انگشت و یا چند انگشت

انگشت اشاره: با اینكه استفاده از انگشت اشاره، یك روش قدیمی و كلاسیك در استشهاد محسوب می شود، ولی این انگشت بهترین امكان لذت را فراهم نمی آورد.
انگشت میانی: این انگشت اجازه بیشتری برای لمس نقاط بسیار حساس كچل كه در طرفین غده لوبیا مانند آن قرار دارد، به دست شما می دهد، بطوریكه كف دست بر روی «زین عشق» و انگشتان قدرت مانور در محور یالان را پیدا می كنند. از انگشت اشاره و انگشت حلقه نیز می توان برای مالش قسمت داخلی ملبان استفاده كرد.
انگشت شست: این انگشت باید در قسمت مركزی و روی ناحیه كچل قرار گیرد و چهار انگشت دیگر بر روی موهای سكس ابزار.

فشاری كه بر روی كچل می تواند وارد شود بستگی به حساسیت آن در هر زن دارد. می توانید با لمس ملایم آغاز، و بتدریج به فشار تحریكات اضافه كنید تا حد نصاب فشار متحمله، همراه با لذت را در خود را بیابید. حركات دورانی در بین زنان از محبوبیت زیادی برخوردار است. امّا براستی چرا؟! لمس دایره وار، بطوریكه انگشت و یا انگشتان به دور كچل حلقه وار در جهات مختلف بچرخند، بسیار لذت بخش است و خیلی سریع زن را به اوج لذت می رساند. بسیار مهم است كه قبل از تماس، انگشتان به شهد بابهشت آغشته شده باشد و یا در صورت خشكی بابهشت می توان از «روانساز، Lubricant» آبی، ترجیحاً، استفاده كرد تا از صدمه زدن به بافت ظریف سكس ابزار جلوگیری نمود تا با هر حركت رنجش و یا درد تولید نگردد. مهمتر آنكه لیز شدن سكس ابزار و در نتیجه انگشتان به ریتم ، تداوم و همبستگی حركات دورانی و یا رفت و برگشتی كمك فراوانی می كند. پیوستگی حركات، تداوم و قطع نكردن تحریكات برای رسیدن به اوج لذت ضروری است. جمع شدن انرژی شهوانی در ناحیه كچل و رشد این انرژی و هیجان، فقط با نگهداری و حفظ ریتم تحریكات كچل و بابهشت میسر است. در غیر اینصورت هر گونه تغییر و یا قطع فشار لمس و شتاب حركت باعث سیر نزولی میزان هیجان و انرژی می شود و می تواند لذت را زایل كند.

چگونگی ماساژ بابهشت


شما می توانید، و چه بهتر كه، همزمان با لمس كچل خود به ماساژ بابهشت نیز بپردازید. می توانید با یك دست كچل را لمس كنید و انگشت یا انگشتان دست دیگر را، با در نظر گرفتن قدرت كشش ماهیچه های بابهشتتان، داخل آن كرده و قسمتهای مختلف دیواره بابهشت را ماساژ دهید. با وارد كردن انگشتان به بابهشت، به تحریك قسمت فوقانی دیواره آن بپردازید بطوریكه دو انگشت میانی و اشاره شما به سمت زین عشق قرار بگیرد، می توانید به تحریك «نقطه یا خال جی، G_Spot» خود بپردازید. این عمل باعث اورگاسم بسیار شدیدی شده كه گاه با خروج مایعی از رحم همراه میشود. حركت دادن انگشتان به منظور تحریك «خال جی» درست مانند نشان كردن شخصی در آنسوی اتاق و فرا خواندن او بسوی خودتان است؛ كف دست شما به سمت بالا قرار دارد و انگشتان شما حالت قلاب را به خود می گیرند. به این ترتیب شما می توانید به سیر و سفر در بابهشت خود بپردازید و مناطق حساس آن را یك به یك، با انگشت و یا شیئ مناسب (از اجسام نوك تیز، برنده، خیلی قطور، غیر قابل شستشو و.... خودداری كنید) كشف كنید.
=======

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر